قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

پیام های کوتاه

یال در باد

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ
اگه یه روزم بخوان که بگم چه آدمی هستم، قادر به گفتنش نیستم. اما شناختن آدم هارو دوست دارم. آدم ها توی تقسیم بندی جدیدی که برای خودم ساختن دو نوع هستن.
نه فراموش کن ذهن منو!
.
اسب ها موجودات فوق العاده ای هستن. صبور و پر توان و بی نهایت مغرور. راستش اسب ها خیلی هم احساسی هستن، فقط باید رامشون کرد. یعنی برای بودن با یه اسب یا باید خودت اسب باشی یا بلد باشی اون رو رام کنی.
درشکه چی هم آدم باحالیه! فرقش اینه که برای حرکت به قدرت اسب ها نیاز داره، در واقع قدرت واقعیش اینه که میتونه با اسب ها کنار بیاد.
بعضی اوقات اسب ها فراموش میکنن که توان حرکت توی خونشون هست، نه تو بازوی درشکه چی..
اگه یه روز میتونستم بگم که توی وجودم چه موجودی جولون میده، من اسب رو انتخاب میکنم، به شلاق نه، ولی گرمایه دست یه پسر بچه میتونه اونو عاشق دوویدن کنه. 
  • David_AI

نظرات  (۱)

اسب اسب اسب
اسب موجود نجیبی هم هست اتفاقا*
اگر نشه اسبو رام کرد پرتت میکنه و زیر سم هاش لهت میکنه
امان از اون زمان که نشه رام کرد اسبو
اما چرا اسب فکر نمیکنه که درشکه چی غرورشو گذاشته کنار تا با اسب همراه شه؟
شاید گاهی اسب ...
آره اسب مغرور و بااحساس و البته نجیبه
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی