قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

پیام های کوتاه

دفتر نقاشی

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

یک دفتر نقاشی سفید، که اگه حتی نقاشی هم توش نکشی زیباست..
فقط خوب نگهش دار، خیس و کثیف نشه، اگه خیس شد بذارش توی آفتاب و بازم همون پاکی خودش رو داره، چی میتونه این پاکیو از تو بگیره؟! سفید مثل خدا..
آمد برای دنیای پر رنگ و نقش، پاکی!
دفتر تو برای خط خطی های ریاضی و فیزیک و ادبیات نیست، جداست بحث تو از این سرگرمی های دنیایی، آمدی برای یه نقاشی، آمدی برای یه احساس!
نه برایت خطی کشیدن و نه داغی بر سینه داری، قرارم نیست مثل بقیه دفتر های پر خط و شلوغ مسئله ای رو حل کنی.
تو زیبایی حتی اگر نقشی نکشیده باشی..
تقصیر من نیست، به تو دفتر نقاشی رسید و من؛ دفتر مشق.
من بار خودکارو نظم خط کش رو میکشم. تو آزاد باش!
تو باش! تا دلم خوش باشه، تا بتونم ببینم زیبایی دنیارو، حس کنم پاکی رو، جایی رو ببینم که هنوز دست رنگی بهش نرسیده، یا ببینم کوهو درخت و خورشید رو در قاب سفید روحت.


آذر 92 (تو نوشته ها یه دفعه پیدا کردم دیدم خیلی بد نیست، اینجا باشه جاش امن تره)

+


تولد بازدید کننده همیشگی مبارک

  • David_AI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی