قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

قلعه ای عظیم

قلعه ای عظیم که کلید دروازه اش کلمه ی کوچک دوستی است.

پیام های کوتاه

بی تو بودن ..

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ق.ظ

گاه آرزو می‌کنم زورقی باشم برای تو


تا بدان جا برمت که می‌خواهی


زورقی توانا


به تحمل باری که بر دوش داری


زورقی که هیچگاه واژگون نشود


به هر اندازه که ناآرام باشی


یا متلاطم باشد


دریائی که در آن می‌رانی ...



من دلی دارم که هر وقت نگاهش میکنم میگیره، شبیه رو گرفتن دخترکی از شرم..

فکرش رو کردی توی تنهایی وقتی دل آدم میگیره چیکار میکنه؟ بذار کار هایی که بلندم رو ادامه بدم، مهمون امشب این کافه، تو که نیستی بد عادت شدن دلم رو، اگه امشب آرومش کنی وقتی نباشی بهونتو میگیره دیگه با حرفای صدمن یه غاز من خوابش نمیره، با وعده وعید آروم نمیشه! بذار به عادت خودش سر کنه، معمولا وقتی دلم میگیره انقدر محلش نمیذارم که بمیره، شاید هم خودش رو به مردن میزنه و دفعه بعدی که دوباره چش تو چش میشیم جون میگیره و باز میگیره و باز میمیره و میگیره و...

دل هیشکی مثه من غربت اینجا رو نداره

دیگه حرفای علاقه همه مردن تو دلم

مثه گنجشکای بی لونه و بی جای محله 

دیگه هیج جا تو درختا جای من نیست که برم




ساعت بی خوابی: 24 ساعت
4:23

  • David_AI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی